Lista Czarów:


- Fire Bolt: Taka trochę słabsza i bardziej podstawowa wersja Fireballa

- Flammenwerfer: Z twojej dłoni (lub czegoś co użyłeś do rzucenia zaklęcia) wylatuje stożek ognia sięgające do 5 metrów

- Reparare: proste zaklęcie do naprawy małych rzeczy

- Searing Blade: Trzymana broń rozgrzewa się do wysokich temperatur i pokrywa płomieniem, zadając większe obrażenia

- Warp Dash: Twoja postać teleportuje się do 10 metrów w okół siebie. Aspekt wizualny zależy od maga

- Presto Sensorriso: Proste, niegroźne zaklęcie, magiczny trik pozwalający na wywołanie natychmiastowego, nieszkodliwego efektu sensorycznego w zasięgu kilku metrów. Można wywołać jeden efekt na jedno rzuczenie zaklęcia

Ekwipunek:


- Kaligraf
- Talia kart
- Rodzinna Rapier (sieczno-kolna)

Kaligraf::


Mort swój Kaligraf odziedziczył po ojcu, który odziedziczył go po swoim ojcu, który dostał go od swojego ojca, który własnoręcznie stworzył i nazwał ten kaligraf.

-------------
Imię: Primo
Pióro: Sęp //Lotka
Rękojeść: Białe Złoto // 15 cm // 0,7 cm
Stalówka: Tytan // EF

Umiejętność


Nazwa: Plasma Form
-------------
Opis: Zdolność umożliwia do otaczania całego ciała lub jego części ognistą plazmą bez szkody dla siebie. Może rozgrzać wybraną część ciała bez potrzeby rozgrzewania całej reszty. Zwykle, gdy płonie, jest otoczony płomieniem plazmy o temperaturze około 415 stopni Celsjusza. W teorii jednak zdolność umożliwia generowanie o wiele wyższe poziomy i płomienie wokół siebie. Energia wykorzystywana do podtrzymania jego plazmy o niskim poziomie jest „niewielka”. Gdy użytkownik wzniesie swój płomień na wyższy poziom, większość energii zostaje dopiero zaangażowana. Temperatura płomieni może też iść w drugą stronę, czyli zmniejszać się. Zużycie energii niewiele spada, ale różnica jest mało odczuwalna.
-------------
Funkcje: Zdolność zwiększa potencjał defensywny oraz ofensywny w walce w zwarciu, oraz w trochę mniejszym stopniu potencjał defensywny w walce na dystans. Dodatkowo dzięki manipulacji temperaturą płomieni, pozwala na użycie umiejętności poza walką. Można dzięki niej rozświetlić na większy dystans otaczającą ciemność, może zastąpić ognisko w trudnych lub ekstremalnych warunkach – jako źródło ciepła i podgrzania prowiantu oraz cieczy (np. woda) w celu ugotowania/usmażenia ich. Niewrażliwość na ogień.
-------------
Ograniczenia: Po pierwsze, chłopak wyższą temperaturę może osiągnąć na chwilę i najczęściej przy tym „wybucha” płomieniami. Przy przekroczeniu 415 stopni, zużycie energii jest za duże i homunculus przepala się przez nią w zawrotnym tempie. Gdy będzie chciał Po drugie Mort ma cały czas problem z utrzymaniem tej formy na całym ciele. Przy standardowej temperaturze utrzymanie „Plasma Form” na całym ciele wynosi 35 minut, przy wyższych temperaturach do minuty maks. Dodatkowo zdolność pozwala na osiągnięcie za wysokiej temperatury, która może zacząć uszkadzać jego ciało.